Nov 22, 2010

The Endless Forest


The Endless Forest is a free MMO by TALE OF TALES.
I play it only a few times because I don't like online games so much, but I love the atmosphere. The forest landscapes are really beautiful.



This is my deer, just a fawn yet...




I met someone




Got flowers crown.





Grew up a deer in a month, but can be played as fawn anytime.




The twin statues are a symbol of the two developers.
















I love this place the most in the map.




Got a flowers crown again


オンゲが苦手なのと操作方法に慣れないのであまりプレイしていないThe Endless Forest
鹿はシュールで可愛いです。やってる人いたら誰か一緒に遊んでください(笑)

2 comments:

  1. これ…もちろんめいさんの影響でtha PATHを調べてた時に
    知ってダウンロードしてちょっとやってました(゜∀゜)
    ゆるゆるでいいけどその分ばったり会った人と遊んでて
    急にふいっといなくなられたりしたらなんだか寂しいよね!笑

    ReplyDelete
  2. あかさん
    それちょっとわかるw
    会話ができないから意思の疎通が難しいよねw
    まあそこがゆるくていいところなんだろうけど。
    今度一緒にやろうよ~笑

    ReplyDelete

システムソフトウェア