Sep 2, 2010

The Path - Robin


The Path is published from TALE OF TALES, the game is a short horror game inspired by "Little Red Ridinghood".
This game has peculiar dark atomosphere and all scenes are fabulously beautiful! I'm completely obsessed by this game since when I saw it first.
It had no sooner released than I bought the Japanese version.


The PathのプレイSSです。ネタバレ含みますのでご注意ください。




She is Robin, the youngest girl in the six sisters of this game.




これは私が誕生日になくした風船かしら?






オオカミはただの犬。
でも、狼男は人間に似ている





シーソー。すべり台。メリーゴーランド。
そしてブランコ

なにか大きくて柔らかいもので遊びたい







私のお腹をくすぐるの。
風の中の抱擁みたいに





私は子供、小さな子供、そして遊ぶわ。
私のやり方でね。
でも誰も認めてくれない!





野生のゲームは最高!
走ってジャンプして!
すべての最上は乗馬!





雲が月に向かって吠えているのが見える!





人は死ぬわ。
私のような子供には想像できないけど。
死んで土に埋めるの。花のようにね











神様。
天国を楽しい場所にしてください。
アーメン




















ロビンは一番赤ずきんらしくて好きです。後姿や動きが本当に可愛い。
ゲーム中のキャラクターの台詞は一応書き出してみましたが、これですべてではありません。

No comments:

Post a Comment

システムソフトウェア